برای فاطی کاماندو عزیز.........

واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند
چون به خلوت میروند ان کار دیگر میکنند
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس باز پرس
- توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند
گوئیا باور ندارند روز داوری
کین همه قلب و دغل در کار داور میکنند
یارب این نو دولتان را بر خر خودشان نشان
کین همه ناز از غلام ترک و استر میکنند
بنده ی پیر خراباتم که درویشان او
گنج را از بی نیازی خاک بر سر میکنند
ای گدای خانقه برجه!که در دیر مغان
میدهند ابی و دلها را توانگر میکنند
اه اه از دست صرافان گوهر ناشناس
هر زمان خرمهره را با در برابر میکنند
خانه خالی کن دلا تا منزل سلطان شود
کاین هوسناکان دل و جان جای لشکر میکنند
حسن بی پایان او جندان که عاشق میکشد
زمرهای دیگر به عشقاز خاک  سر بر میکنند
 بر در می خانه ی عشق ای ملک تسبیح گوی
کاندر انجا طینت ادم مخمر میکنند
وقت صبح از عرش می امد خروشی عقل گفت
قدسیان را بین که شعر حافظ از بر میکنند



ایا شما فکر نمیکنید که این شعر برای زمان ما سروده شده؟
بهش فکر کنید.
التماس دعا
سیما
نظرات 3 + ارسال نظر
من جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:01 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

بیت اولش رو که گفتم تا آخرش رفتم.. اتفاقا آره.. واسه ما گفتن!

مریم شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:30 ق.ظ http://maryambanooo.blogsky.com

سلام
کاملا باهات موافقم.این شعر شرح حال امروز ماست و واقعا جای تاسف داره
موفق باشی

باقر شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.hekayat.blogsky.com

سلام
ممنون که به من سر زدی
در مودر سوالت هم خودم واقعیت رو نمی دونم
بی هویتی خیلی سخته
بازم بیا
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد