بی تو بسر نمیشود .....

بی همگان بسر شود بی تو بسر نمیشود
داغ تو دارد این دلم جای دگر نمیشود
دیده ی عقل مست تو چرخه ی چرخ پست تو
گوش فلک به دست تو بی تو بسر نمیشود
جان ز تو جوش میکند   دل ز تو نوش مکند
عقل خروش میکند    بی تو بسر نمیشود
خمر من و خمار من   باغ من و بهار من
خواب من و قرار من بی تو بسر نمی شود
جاه و جلال من تویی ملکت و مال من تویی
اب زلال من تویی   بی تو بسر نمیشود
گاه سوی وفا روی  گاه سوی جفا روی
ان منی کجا روی؟ بی تو بسر نمیشود
دل بنهند  برکنی  توبه کنند  بشکنی
این همه خود تو میکنی بی تو بسر نمیشود
بی تو اگر بسر شدی زیر جهان زبر شدی
باغ ارم سقر شدی  بی تو بسر نمیشود
گر تو سری قدم شوم ور تو کفی علم شوم
ور بروی عدم شوم بی تو بسر نمیشود
خواب مرا ببسته ای نقش مرا بشسته ای
وز همه ام گسسته ای بی تو بسر نمیشود
بی تو نه زندگی خوشم بی تو نه مردگی خوشم
سر ز غم تو چون کشم؟ بی تو بسر نمیشود
هر چه بگویم ای سند! نیست جدا ز نیک و بد
هم تو بگو به لطف خود بی تو بسر نمیشود




التماس دعا
سیما
نظرات 3 + ارسال نظر
سفرکرده سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.safarkarde.blogsky.com

آخر ای دوست نخواهی پرسید
که دل از دوری رویت چه کشید
سوخت در آتش و خاکستر شد
وعده های تو به دادش نرسید
داغ ماتم شد و بر سینه نشست
اشک حسرت شد و بر خاک چکید
آن همه عهد فراموشت شد
چشم من روشن روی تو سپید
جان به لب آمده در ظلمت غم
کی به دادم رسی ای صبح امید
آخر این عشق مرا خواهد کشت
عاقبت داغ مرا خواهی دید
دل پر درد فریدون مشکن
که خدا بر تو نخواهد بخشید

زیبا بود
یا علی

پارسا سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:28 ب.ظ http://www.emrica.blogsky.com

سلام به شما و عرض ارادت خدمت علی مرتضی که شما هم مثل ما از مریدان آن ( علی ) ( ع ) هستی
پارسا

سلام پارسا جان نمی دونم شما کجای این وبلاگ اسمی از حضرت علی دیدید من درویش نیستم.
سیما

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:36 ب.ظ http://shekoohi.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی داری
به ما هم سر بزن
با تشکر
مدیریت وبلاگ کامپیوتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد